Bonjour à tous

Présentation des membres qui le désir.

Bonjour à tous

Messagede Morgan1418 » Jeu Juil 08, 2021 09:40

Bonjour

Je suis Morgan j'ai 38 ans point je viens de retrouver dans mon sous-sol un mini mayday de chez kyosho.
Je voudrais savoir si je peux encore retrouver des pièces pour le restaurer et si cela en vaut la peine ? Merci à tous pour votre retour
Morgan1418
 
Messages: 2
Inscription: Jeu Juil 08, 2021 09:37

Re: Bonjour à tous

Messagede Morgan1418 » Jeu Juil 08, 2021 20:04

Photos
Vous n’avez pas les permissions nécessaires pour voir les fichiers joints à ce message.
Morgan1418
 
Messages: 2
Inscription: Jeu Juil 08, 2021 09:37

Re: Bonjour à tous

Messagede mid » Lun Juil 12, 2021 07:58

Bonjour,
C'est un kyosho optima, mini mayday c'était un magasin.
Le restaurer pour le faire rouler, ca ne vaut pas le coup
Image
Avatar de l’utilisateur
mid
Site Admin
 
Messages: 443
Inscription: Lun Sep 27, 2004 11:46
Localisation: Eure

Re: Bonjour à tous

Messagede Sammy001 » Dim Juil 25, 2021 06:55

We are a team of dedicated event management experts who have a wealth of experience in their respective fields to ensure that your project is treated in safe hands with fresh ideas under your budget. Show Mania has managed all sorts of events some of which are Corporate Events, Weddings, Anniversaries, Baby Showers, Bachelor’s parties, Live events, etc.Why choose us? We, the show mania team are included in the top 10 wedding planners in India. We have hosted many lavish and plush weddings so far. We have a very dedicated staff at your services to make it all happen as beautifully as you have in mind. You have a dream wedding in mind? Come and plan it with us step by step. Our organisation takes pride in planning perfect weddings in ideal budget. We have an experience of almost a decade of planning and working with dream weddings. Your wedding is in safe hands here. Destination wedding planner in jaipur
Sammy001
 
Messages: 1
Inscription: Dim Juil 25, 2021 06:45


Retourner vers Présentation

Qui est en ligne

Utilisateurs parcourant ce forum: Aucun utilisateur enregistré et 0 invités